Tuesday, June 8, 2010

heihpopsti, mina siin

Niisiis, oleme juba tykk aega uus-meremaal olnud ja nyyd on meil ka kodu nii umbes 4 kuuks, mis on imevahva. Kodu on suur ja lai ja toredaid inimesi t2is (2 inglise tydrukut ja 1 inglise poiss). K6ik on sissev6etud jalgrattamisest ja lumel liuglemisest.
Ja nyyd siis algab siin talv. L6puks ometui on n6nda, et k6ik kodused pajatavad , et uhh ja ahh kui m6nus ja soe on. Mulle siinne talv meeldib - m2e all saab ilusti rattaga kimada ja m2e otsas saab lumelauaga s6ita. Ootame nyyd hoolega kylalisi, eraldi kylaliste tuba kahjuks pole aga sofa peale saab ikka. Aadress: 115 Kings dr, Wanaka 9305, New Zealand.

T2na k2isime just ratastega kimamas nii umbes 25 kiltsa ringi muudkui aga m88da j2rvekallast ikka yles ja alla, yles ja alla m66da vooklevat rajakest. Hetkel kuulen kuidas George seina taga garaazis mu lumelauda hooldab - m6nus kohe kui m6ned asjad vahel justkui iseeneset tehtuks saavad.
K2isin sex and the city kahte vaatamas ja kirugu, mis nad kiruvad mulle meeldis, suur pakk skittlseid n2ppus ja fanta k6rrest lurisemad, mida paremat v6iks yks tsiika synnip2evaks soovida. Mulle meeldis:) ja paistab, et l2hen majakaaslastega uuesti vaatama kui luksus siia v2ikesesse linnakesse j6uab. Hea on olla selliste v2ikeste r66mudega tytarlaps.
6nne tahan soovida Juhanile Johannese puhul, Annile GenKoogi puhul:) Madisele ja Margitile magistri puhul Ja Sipelgakuningriigi printsessile Andresele Meeletuse puhul! Queenstowni au ja uhkus Remarkables m2ed:)Kaugelt paistab jube ja j6hker, ei kujuta mina ette mismoodi see suuskamine ja lumelauatamine nendes m2gedes toimub:P P2rast kuuajalist farmis viibimust, tundsin kohe kuidas meeletus v2lja paiskus, sealsamas j2rvekaldal imeliste m2gede jalamil. naeratus.

Taamal paistab Wanaka, imeilus v2ikelinn j2rve kalldal - 5000 elanikuga linnast saab talveks 25 000 elanikuga talve imedemaa:)

Nu ja nii ongi, tervitan ja ootan kylla!

1 comment:

Ann said...

Hei, Jirks! Aitäh! Aussie-eri puhul olen isegi friteeritud kalmaari menüüse toppinud :) Nämma!

Kallistan!